Praca Sekretarka - Toruń
Asystentka-Sekretarka
Zakres obowiązków: Organizowanie i zarządzanie kalendarzem spotkań oraz planowanie podróży i konferencji dla zarządu Przygotowywanie dokumentów, takich jak raporty, prezentacje i notatki, na potrzeby zarządu Prowadzenie rejestru dokumentów zarządu i ich archiwizacja Przygotowywanie i rozsyłanie zapr...
Sekretarka / sekretarz w kancelarii prawnej
Kancelaria Radców Prawnych Oczkowski i Partnerzy spółka partnerska z siedzibą w Toruniu, ul. Św. Józefa 72a lok. 2 poszukuje pracownika administracyjno - biurowego na stanowisko sekretarz / sekretarka. Twój zakres obowiązków: zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą(w tym przyjmowan...
Sekretarka
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracu...
Asystentka-Sekretarka
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracu...
Pracownik administracyjno-biurowy
Dołącz do Nas! www.Pollyart.pl poszukuje Sekretarki/asystentki /pracownika Biura! Jeśli jesteś osobą pełną energii, odpowiedzialną, można na Tobie polegać i chcesz być częścią kameralnego zespołu agencji marketingowej, to czekamy właśnie na Ciebie! Co oferujemy: Praca w inspirującym środowisku ag...
Sekretarka – Obsługa Biura
Firma produkcyjna z długoletnią tradycją w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko: Sekretarka – Obsługa Biura 1. Umawianie spotkań biznesowych 2.. Obsługa ubezpieczeń, wprowadzanie faktur (Comarch/Optima), wyciągi bankowe 3. Obsługa połączeń telefonicznych wraz z ich przeki...
Asystentka-Sekretarka
Zakres obowiązków: Organizowanie i zarządzanie kalendarzem spotkań oraz planowanie podróży i konferencji dla zarządu Przygotowywanie dokumentów, takich jak raporty, prezentacje i notatki, na potrzeby zarządu Prowadzenie rejestru dokumentów zarządu i ich archiwizacja Przygotowywanie i rozsyłanie zapr...
Sekretarka
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracu...
Asystentka-Sekretarka
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracu...